Jumaat, 30 Januari 2015

Sila baca buat ibu mengandung...



Khasiat Madu Kelulut Qadira dapat membantu ibu dan anak ketika
mengandung.

1. Dapat menjaga kulit bayi yang bakal lahir serta ibu agar lebih gebu,licin dan sihat. Meningkatkan imun tubuh.

2. Menguatkan bayi yang bakal lahir serta memberi tenaga kepada si ibu yang bakal melahirkan anak. (Waktu bersalin memerlukan banyak tenaga) Ini memudahkan proses melahirkan anak. Anak yang lahir juga akan lebih cerdas dan sihat.

3. Kepada ibu-ibu yang tidak boleh minum susu atau makan pil-pil dan ubat, jangan risau. Madu kelulut Qadira mampu membekalkan nutrisi serta kalsium khas untuk si ibu serta bayi yang dikandung.

4. Mengurangkan rasa loya dan mual ketika mengandung, terutamanya pada waktu pagi.

5. Mampu menyokong sistem daya tahan si ibu sewaktu mengandung, kerana daya tahan si ibu lebih lemah ketika ini. Dengan Madu Kelulut Qadira si ibu dapat membina ketahanan dari diserang penyakit seperti selesema.

6. Mengelakkan masalah sembelit, yang sememangnya sering dialami ibu mengandung. Kandungan pelawas dan anti-bakteria di dalam madu kelulut membantu sistem penghadaman ibu mengandung.

7. Khasiat madu kelulut untuk ibu mengandung yang lain termasuklah membolehkan si ibu tidur lebih nyeyak, memberi tenaga dan mengelakan hipertension.

Selamat menimbang cahaya mata!
Dapatkan Madu Kelulut Qadira untuk si ibu yang mengandung...
Sayangilah Si ibu dan anak yang bakal lahir...

Untuk ibu mengandung. Sebotol hanya rm79 untuk semenanjung dan rm89 untuk sabah dan sarawak. Kandungan 200ml... Penghantaran percuma. Dapatkan madu kelulut qadira sememangnya asli serta lebih berkhasiat dari madu biasa...
Whatsapp :- 017-283 5992

Tiada ulasan:

Catat Ulasan